FileServe

IQ

Skinite jos ne objavljene Crtane

filmove

Klikni Me!!!!!

Upute!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

JD

Za Download koristite besplatan software

JDownloader

Upute za snimanje!!

Upute za snimanje

crtića na Dvd

http://www.fileserve.com/file/DsHQ3BG

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac

objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Skinite jos ne objavljene Crtane

filmove

Klikni Me!!!!!

Saturday, January 22, 2011

Rob




Zaštićeni linkovi-Pročitajte upute za Download

FS 1 Link:
http://www.fileserve.com/file/Kyfzc8C


Za Download koristite besplatni software JDownloader

9 comments:

  1. Anonymous23/1/11 10:16

    Hvala Gogi! može pitanje sve mi super radi, svi linkovi, na dvd ih prebacim sa Win AVi Video Converterom i moj stari dvd čita, ali ovi noviji na kojima piše da čitaju divx ne poznaju ih, jel ovaj Pocket Divx encoder bi bio za to?

    ReplyDelete
  2. Ako ti ovaj crtani nece citat onda nemoj ni probavat.Roboti su napravljeni sa Pocket Divx encoder-om.
    Nastavi radit sa Win AVi Video Converterom ako ti Dvd tako cita crtice.Ako nisi zadovoljan sa kvalitetom tako konvertiranih filmova evo program za konvertiranje u Dvd format bez gubljenja na kvaliteti:
    http://www.fileserve.com/file/kG2bEfJ

    ReplyDelete
  3. Anonymous23/1/11 11:18

    meni čita sve dvd napravljene WAVConverterom i odlične su kvalitete, ali frendovima ni jedan dvd neće čitati koje im napravim, a imaju dvd uređaj koji bi trebao čitati dvix, to mi je čudno! nema veze, hvala ti na crtićima!

    ReplyDelete
  4. mehanicar5/3/11 15:18

    nema više ovog linka?

    ReplyDelete
  5. mehanicar5/3/11 15:21

    Da li imaš crtić Tangled (vrlo zapetljana priča) ili Megamind ili Sammy na putu oko svijeta

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/3/11 15:18

    I mene isto interesira da li imaš crtiće Tangled (vrlo zapetljana priča) ili Megamind ili Sammy na putu oko svijeta

    ReplyDelete
  7. mehanicar12/3/11 22:01

    nema veze..naletit će već i ti crtići

    ReplyDelete
  8. Zasto meni nece skinut ovaj crtic?

    Stavi da mi skida nakon 10 sekundi pojavi mi se iksic kod kutijce i nece skidati dalje?

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Skinite jos ne objavljene Crtane

filmove

Klikni Me!!!!!